Η Ελλάδα δεν δυσκολεύτηκε κόντρα στις Μπαχάμες, με την ομάδα του Βασίλη Σπανούλη να νικάει άνετα με σκορ 102-75 και να κάνει το 2/2 στο Τουρνουά Ακρόπολις, κατακτώντας τη διοργάνωση που διεξήχθη στο ΣΕΦ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Σπανούλης
«Κάτι ανάλογο θα δούμε και από τη Δομινικανή Δημοκρατία που παίζει πιο ελεύθερο μπάσκετ. Όλα τα παιδιά είναι συγκεντρωμένα έχουν κίνητρο. Είμαι χαρούμενος που ενσωματώθηκε και ο Γιάννης. Ήταν πολύ καλός και με τους συμπαίκτες του.
Τα παιδιά ένιωσαν άνετα και η άμυνά μας ήταν πολύ καλή, είμαι ευχαριστημένος. Έχουμε μερικές μέρες δουλειά για να ετοιμάσουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες. Δεν μπορώ να μην είμαι ικανοποιημένος. Τα παιδιά παλεύουν για κάθε μπάλα και αυτό είναι το πιο σημαντικό».
