Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Νεάπολης. Μαζί τους βρισκόταν ακόμη μία ανήλικη, ενώ οι συνθήκες υπό τις οποίες έγινε η κατανάλωση διερευνώνται.
Για την υπόθεση συνελήφθη μία 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών, η οποία κατηγορείται ότι προμήθευσε τις ανήλικες με αλκοόλ. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.
