Με κατηγορηματικό τρόπο απαντά ο Δημήτρης Αβραμόπουλος στα δημοσιεύματα που συνδέουν το όνομά του με τη ΜΚΟ Fight Impunity και την έρευνα των βελγικών αρχών για το σκάνδαλο Qatargate, υποστηρίζοντας ότι δεν είχε καμία απολύτως εμπλοκή σε παράνομες δραστηριότητες.
Σε δήλωσή του, ο πρώην Επίτροπος τονίζει ότι η συμμετοχή του στη συγκεκριμένη οργάνωση ήταν απολύτως νόμιμη, εγκεκριμένη από τα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα, πλήρως δηλωμένη και φορολογημένη. Όπως αναφέρει, το θέμα έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια με απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, υπογεγραμμένη από την πρόεδρό της, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
«Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ. Δεν υπήρξε καμία άμεση ή έμμεση εμπλοκή μου σε οτιδήποτε επιλήψιμο», επισημαίνει χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενος στις πληροφορίες περί ευρωπαϊκού εντάλματος από τις βελγικές αρχές, ο κ. Αβραμόπουλος ξεκαθαρίζει ότι δεν προτίθεται να κάνει χρήση της βουλευτικής του ασυλίας. Αντίθετα, δηλώνει ότι θα απευθυνθεί ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να διερευνηθεί πλήρως η υπόθεση, ώστε –όπως σημειώνει– να αποκατασταθεί οριστικά η αλήθεια.
Παράλληλα, αναφέρει ότι ενημερώθηκε για την ύπαρξη σχετικού εγγράφου από δημοσιογράφους και υποστηρίζει πως επιχειρείται, χωρίς πραγματικά στοιχεία, να συνδεθεί το όνομά του με την υπόθεση Fight Impunity, κάτι που απορρίπτει κατηγορηματικά.
Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ.
Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen.
Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη.
Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο.
Κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός μου σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το Fight Impunity, είτε μέσω αβάσιμων αναφορών είτε μέσω διαστρέβλωσης πραγματικών περιστατικών, είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπισθεί με κάθε νόμιμο μέσο.
Παρότι πρόκειται για ένα απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δηλώνω ευθέως ότι δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας. Αντιθέτως, θα αποταθώ ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί.
photo/Δημήτρης Αβραμόπουλος/facebook
