Σε διαδικτυακή συζήτηση με τον πρόεδρο του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανο Κασσελάκη, συμμετείχε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, με επίκεντρο την κατάσταση στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Ο υπουργός υποστήριξε ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του ΕΣΥ είναι η δωρεάν παροχή υπηρεσιών, σημειώνοντας ότι καθημερινά εξυπηρετεί περίπου 85.000 περιστατικά και πραγματοποιούνται περίπου 400.000 ραντεβού τον μήνα μέσω του 1566. Αναγνώρισε ως βασικό πρόβλημα την έλλειψη νοσηλευτών, καλώντας παράλληλα να μην απαξιώνεται το δημόσιο σύστημα υγείας.
Αναφερόμενος στο φαινόμενο του «φακέλου», ο κ. Γεωργιάδης παραδέχθηκε ότι εξακολουθεί να υπάρχει, υποστηρίζοντας όμως ότι δεν αποτελεί αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο και διαβεβαίωσε πως το υπουργείο λαμβάνει μέτρα για την αντιμετώπισή του. Επισήμανε ότι η αναμονή για τα προγραμματισμένα χειρουργεία έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ υποστήριξε πως πολλές από τις προτάσεις που παρουσίασε ο Στέφανος Κασσελάκης είτε έχουν ήδη εφαρμοστεί είτε βρίσκονται σε εξέλιξη. Μάλιστα, σε χιουμοριστικό τόνο, του είπε ότι «με αυτά που λες, μπορώ να σε καλωσορίσω στη Νέα Δημοκρατία και στο υπουργείο Υγείας», προσθέτοντας ότι «πολύ δεξιός μας βγαίνεις».
