Τα Ναυπηγεία Ψυχάλη στο Πέραμα επισκέφθηκε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, έπειτα από πρόσκληση της διοίκησης της επιχείρησης. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη, τις παραγωγικές δυνατότητες των ναυπηγείων και τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής τους.
Παρουσία του βουλευτή Β’ Πειραιά, Μιχάλη Λιβανού, ο κ. Γκίκας ενημερώθηκε για την πρόοδο κατασκευής του νέου ηλεκτρικού-υβριδικού πλοίου, ενώ συζητήθηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική ναυπηγική βιομηχανία, καθώς και οι δυνατότητες που δημιουργούνται από την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου και την αξιοποίηση ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων.
Κατά την επίσκεψη αναδείχθηκε επίσης ο κομβικός ρόλος του Περάματος ως ενός από τους σημαντικότερους πυρήνες της ελληνικής ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας, με έμφαση στην τεχνογνωσία, την εμπειρία και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που στηρίζει διαχρονικά τον κλάδο.
