Τε. Ιούν. 24, 2026

Στο πένθος έχει βυθιστεί η τοπική κοινωνία της Μυτιλήνης από τον αιφνίδιο θάνατο μιας 36χρονης γυναίκας, η οποία έχασε τη μάχη για τη ζωή έπειτα από σοβαρές επιπλοκές που παρουσιάστηκαν μετά τον τοκετό.

Η άτυχη γυναίκα, που εργαζόταν ως γιατρός στο ΕΚΑΒ Λέσβου, είχε φέρει στον κόσμο το παιδί της με φυσιολογικό τοκετό την περασμένη Παρασκευή. Ωστόσο, μία ημέρα αργότερα παρουσίασε επιπλοκές, με αποτέλεσμα η κατάσταση της υγείας της να επιδεινωθεί ραγδαία.

Τη Δευτέρα εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, ενώ οι γιατροί έκριναν αναγκαία τη διακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας για εξειδικευμένη νοσηλεία. Η μεταφορά πραγματοποιήθηκε σήμερα με αεροδιακομιδή, παρουσία του συζύγου της, ο οποίος είναι επίσης γιατρός.

Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η 36χρονη κατέληξε λίγες ώρες μετά την άφιξή της στην Αθήνα, σκορπίζοντας θλίψη στην οικογένειά της, στους συναδέλφους της και σε ολόκληρη την κοινωνία της Λέσβου.