Η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή έδωσε το «πράσινο φως» στο ιστορικό αίτημα του Παναθηναϊκού AKTOR για διεξαγωγή του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο Παναθηναϊκό Στάδιο.
Συγκεκριμένα, το «τριφύλλι» αιτήθηκε να χρησιμοποιήσει το πιο ιστορικό αθλητικό μέρος του πλανήτη, το Παναθηναϊκό Στάδιο, για το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», που διεξάγεται στις 20-21 Σεπτεμβρίου, στη μνήμη του εμβληματικού ηγέτη των επτά φορές πρωταθλητών Ευρώπης, με τη συμμετοχή των Παρτιζάν, Μακάμπι Τελ Αβίβ και Αναντολού Εφές.
Η ανακοίνωση της ΕΟΕ:
«Τέλος ομόφωνα έγινε δεκτό το αίτημα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός για παραχώρηση του Παναθηναϊκού Σταδίου στις 21-22 Σεπτεμβρίου, για τη διεξαγωγή του τουρνουά Παύλος Γιαννακόπουλος».
