Λίγες ημέρες μετά το θάνατο της 36χρονης γιατρού από τη Μυτιλήνη που πέθανε από επιπλοκές μετά τον τοκετό, καταγράφηκε και δεύτερο περιστατικό θανάτου γυναίκας λίγες ώρες μετά από γέννα. Πρόκειται για μια 34χρονη γυναίκα από τη Λιβαδειά η οποία είχε ήδη ένα παιδί και εισήχθη την Τρίτη (23/06) στο νοσοκομείο Λιβαδειάς προκειμένου να φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της.
Λίγες ώρες μετά την γέννα στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς, η 34χρονη λεχώνα παρουσίασε επιπλοκές και κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στο Θριάσιο νοσοκομείο. Η μητέρα μεταφέρθηκε σε κρίσιμη κατάσταση, όπου και λίγη ώρα μετά άφησε την τελευταία της πνοή.
