Τρ. Απρ 22nd, 2025

Όλα δείχνουν ότι ο πόλεμος για την ηγεσία του κυκλώματος της Greek Mafia, που φαίνεται να έχει στρέψει τη βασική της δραστηριότητα στη διακίνηση νοθευμένης βενζίνης, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, γεγονός που έχει σημάνει συναγερμός στις Αρχές. Η δολοφονία του Βαγγέλη Ζαμπούνη ήταν η 5η τα τελευταία χρόνια που φαίνεται να σχετίζεται με το λαθρεμπόριο νοθευμένης βενζίνης, καθώς ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και τα κέρδη ανυπολόγιστα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το κύκλωμα της Greek Mafia λειτουργεί οργανωμένα και συνεργάζεται με υποστηρικτικά δίκτυα εκτός Ελλάδας. Όπως φαίνεται, ελέγχουν ένα μεγάλο δίκτυο μέσω του οποίου μεταφέρουν χημικούς διαλύτες από τη Βουλγαρία στην Ελλάδα. Με μικρότερα βυτιοφόρα μεταφέρουν τη νοθευτική ουσία στα πρατήρια που έχουν στην κατοχή τους. Το κόστος για την αγορά των χημικών διαλυτών είναι πολύ μικρό, ενώ οι τιμές διάθεσης της βενζίνης είναι πολυ υψηλές, με αποτέλεσμα τα κέρδη να είναι τεράστια.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η πρόεδρος βενζινοπωλών Αττικής, Μαρία Ζάγκα τονίζει πως και οι καταναλωτές πρέπει να είναι υποψιασμένοι και με τις τιμές καθώς «στην Ελλάδα δεν υπάρχει φθηνό καύσιμο. Όταν το 60% είναι φόρος, τι περιμένετε;», είπε επισημαίνοντας πως ο κόσμος δεν πρέπει να βάζει καύσιμα σε πρατήρια που παρουσιάζουν πολύ χαμηλές τιμές εκτός του πλαισίου της αγοράς.

Επίσης, εξηγεί πώς παρανομούν οι επιτήδειοι. «Έχουν διπλές, κρυφές δεξαμενές όπου παίρνουν κανονικό καύσιμο από την μαμά εταιρεία και παίρνουν άλλη μια ποσότητα στην παράνομη δεξαμενή. Τα παντρεύουν αυτά από κάποια άλλη εταιρεία, με λαθραίο, που δεν είναι τελωνισμένο και τα πουλάνε. Στη συνέχεια μπαίνουν στο λογισμικό της εταιρείας μέσω υπολογιστή και παρουσιάζουν ψεύτικα στοιχεία».

Με τη σειρά του ο ιδιωτικός ερευνητής Γιώργος Τσούκαλης συμπλήρωσε πως: «Υπάρχουν μηχανήματα ειδικά που τα βάζουν μέσα στην αντλία και τα δουλεύουν από μακριά. Και κλέβουν από την αντλία. Κυκλώματα από την Τουρκία. Έχουν τεχνογνωσία από την Ιαπωνία και το Ισραήλ». Μάλιστα αναφέρει πως με 2.500 ευρώ τοποθετούν τέτοιους μηχανισμούς.

Και ο αστυνομικός αναλυτής Σταύρος Μπαλάσκας, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του σταθμού τόνισε πως: «Τα κέρδη τα μεγάλα δεν έρχονται από το νοθευμένο καύσιμο, αλλά από το λαθραίο. Είναι παράνομο και πάμφθηνο, δεν περνάει από κανένα τελωνείο. Το ναυτιλιακό καύσιμο, δεν το ξέρει κανένας. Ο Στεφανάκος είχε σκάψει μέσα από τη θάλασσα για να το πηγαίνει 4 χλμ μακριά. Ειδικούς μηχανισμούς, τους έφεραν από τη Γερμανία και έσπασαν τον κώδικα εισροών και εκροών».