Τώρα που ο δήμαρχος και δημ. Σύμβουλοι της πλειοψηφίας περιοδεύουν και συζητούν με τους πολίτες ακούγοντας με συγκατάβαση τα προβλήματά τους καλό θα ήταν να εξηγήσουν γιατί δεν έκαναν το ίδιο τα 4 χρόνια που πέρασαν.
Γιατί κρύφτηκαν πίσω από τα γραφεία τους. Γιατί η πρόσβαση στο γραφείο δημάρχου ήταν δύσκολη και επιλεκτική. Γιατί εγκαταλείφθηκε η προεκλογική υπόσχεση για παρουσία του δημάρχου καθορισμένη ημέρα της εβδομάδας στη Μαγούλα.
Οι πολίτες με την εμπειρία τους, μπορούν να ξεχωρίσουν την πραγματική συζήτηση και την αλληλεπίδραση από τα επικοινωνιακά χαμόγελα και τις υποσχέσεις δίχως αντίκρισμα
Tι είπε ο δήμαρχος;
Δεν γνωρίζω τι είπε ο δήμαρχος στην προεκλογική επίσκεψή του στα μέλη του ΚΑΠΗ.
Είμαι όμως σίγουρος ότι δεν τους εξήγησε για ποιον λόγο τους στέρησε το δικαίωμα να επιλέγουν τους ανθρώπους που θα τους εκπροσωπούν και θα μεταφέρουν τα αιτήματα και τις προτάσεις τους προς την δημ. Αρχή.
Γιατί κατάργησε το δικαίωμα της εκλογής της επιτροπής “Εκδηλώσεων και Ψυχαγωγίας” και επέλεξε τον διορισμό των μελών της. Γιατί δεν τους έδειξε σεβασμό και εμπιστοσύνη.
Θυμίζω ότι αυτή η απόφαση τού δημ. Συμβουλίου πάρθηκε δια περιφοράς από την πλειοψηφία και δεν συζητήθηκε σε αυτό παρά το αίτημα σύσσωμης της Αντιπολίτευσης.
Η επιλογή μας ως δημ. Αρχής να εκλέγονται οι εκπρόσωποι των μελών οριζε την δημοκρατική οργάνωση του θεσμού καθώς και την αυτονομία των επιλογών τους.
Όταν λες ότι εκτιμάς την Τρίτη ηλικία σέβεσαι και την πορεία της αλλά και τις επιλογές της. Ότι δίνεις χώρο στις απόψεις, τις πρωτοβουλίες, τις αποφάσεις της.
Αλλιώς σέβεσαι ο,τι σε….συμφέρει
