Το ενδιαφέρον του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters «τράβηξαν» οι εκλογές της 21ης Μαΐου και οι λογαριασμοί των πολιτικών στα social media με στόχο τους αναποφάσιστους των εκλογών.
Το Reuters ανέφερε χαρακτηριστικά πως «οι πολιτικοί που διεκδικούν ψήφους στις εκλογές της Κυριακής στην Ελλάδα έχουν στραφεί στο YouTube και το TikTok για να κερδίσουν μια νεότερη γενιά που αισθάνεται εδώ και καιρό ότι τα χρόνια των κρίσεων τους έχουν κοστίσει τη νεότητά τους».
Με το επίκεντρο στους αναποφάσιστους που ανήκουν στη «χαμένη γενιά», τη γενιά που έζησε μέσα στα μνημόνια και την οικονομική κρίση, επιβίωσε από την πανδημία και καλείται τώρα να αποφασίσει τι θα ψηφίσει στις εκλογές, οι πολιτικοί καθημερινά ανεβάζουν βίντεο για να έρθουν όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτούς που ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν.