Δε. Ιούν. 22, 2026

Ένοχοι κρίθηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών τέσσερα πρόσωπα για την υπόθεση διαρροής ηλεκτρονικών διευθύνσεων αποδήμων Ελλήνων, υπόθεση που είχε προκαλέσει αντιδράσεις ενόψει των ευρωεκλογών του 2024. Το δικαστήριο επέβαλε ποινές φυλάκισης από 8 έως 20 μήνες, με τριετή αναστολή.

Μεταξύ των καταδικασθέντων περιλαμβάνονται η πρώην ευρωβουλευτής της ΝΔ Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλης Σταυριανουδάκης, στους οποίους επιβλήθηκαν οι αυστηρότερες ποινές. Σε δύο ακόμη στελέχη του κόμματος επιβλήθηκαν μικρότερες ποινές, για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Το δικαστήριο κατέληξε σε κατά πλειοψηφία αποφάσεις σε ορισμένα σημεία, ενώ η εισαγγελέας είχε προτείνει την αναγνώριση ελαφρυντικού σύννομου βίου για όλους τους κατηγορούμενους.