Κατηγορηματικά αρνήθηκε οποιαδήποτε εμπλοκή του στην υπόθεση Qatargate ο πρώην Επίτροπος και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Αβραμόπουλος, υποστηρίζοντας ότι οι αμοιβές που έλαβε στο πλαίσιο της συμμετοχής του σε διεθνές φόρουμ ήταν απολύτως νόμιμες, δηλωμένες και φορολογημένες στην Ελλάδα. Μιλώντας στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ, τόνισε ότι η αμοιβή του ανερχόταν σε 5.000 ευρώ μηνιαίως και διερωτήθηκε πώς είναι δυνατόν να γίνεται λόγος για παράνομες πληρωμές όταν τα ποσά εμφανίζονται κανονικά στις φορολογικές δηλώσεις. Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι δεν είχε καμία θεσμική σχέση με την Εύα Καϊλή στην υπόθεση, ενώ διέψευσε και δημοσιεύματα που τον συνέδεαν με ταξίδια ή διαδικασίες που αφορούσαν το Κατάρ.
Ιδιαίτερα αιχμηρός εμφανίστηκε αναφορικά με τις πληροφορίες περί εντάλματος σε βάρος του, χαρακτηρίζοντάς τες αβάσιμες και υποστηρίζοντας ότι η υπόθεση είχε ήδη εξεταστεί από τα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής πριν από δύο χρόνια. Σύμφωνα με τον ίδιο, είχε λάβει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις για τη δραστηριότητά του, ενώ επανέλαβε ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί και επιθυμεί την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης. «Δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά», δήλωσε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για υπόθεση που στερείται ουσιαστικής βάσης και ότι αγνοήθηκαν κρίσιμα στοιχεία που είχαν ήδη αξιολογηθεί από τις ευρωπαϊκές αρχές.
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ανέφερε επίσης ότι δεν είχε ενημερωθεί εγκαίρως για τις σχετικές εξελίξεις, σημειώνοντας ότι το θέμα είχε φτάσει σε κυβερνητικά στελέχη και στον πρωθυπουργό προτού ο ίδιος λάβει γνώση. Παράλληλα, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να είναι εκ νέου υποψήφιος στις επόμενες εκλογές, ξεκαθαρίζοντας ότι παραμένει πολιτικά ενεργός εντός της Νέας Δημοκρατίας και διαψεύδοντας σενάρια περί συνεργασίας με άλλους πολιτικούς σχηματισμούς.
