Η μητέρα του νεκρού 15χρονου, η οποία διαμένει στην Κηφισιά, άρχισε να αναζητά το παιδί της, καθώς είχαν περάσει πολλές ώρες και δεν είχε εμφανιστεί.
Τότε άρχισε να επικοινωνεί με φίλους του για να μάθει αν γνώριζαν πού βρίσκεται. Όταν άρχισαν να «παίζουν» οι ειδήσεις για το φονικό στην Καλλιθέα, άρχισαν να την… ζώνουν τα φίδια. Πίστευε ότι το παιδί της, ίσως βρισκόταν ανάμεσα στους προσαχθέντες.
Ακολούθως μίλησε με την Αστυνομία, για να μάθει αν υπήρχαν τραυματίες κι αν είχαν διακομισθεί σε κάποιο συγκεκριμένο νοσοκομείο. Όταν έμαθε ότι υπήρχαν κάποιοι στο Ιπποκράτειο, έσπευσε εκεί.
Τότε της ανακοίνωσαν ότι ο νεκρός ήταν το παιδί της, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει στους διαδρόμους του Ιπποκράτειου.
