Κυ. Ιούν. 28, 2026

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης προχώρησε σε αναλυτική ενημέρωση μέσω ανάρτησής του στο Χ σχετικά με τα αποτελέσματα της μεγαλύτερης, όπως τη χαρακτηρίζει, ταυτόχρονης προκήρυξης για την πρόσληψη μόνιμων ιατρών στο ΕΣΥ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, καλύφθηκαν 962 από τις 1.171 προκηρυχθείσες θέσεις, ποσοστό 82,15%, ενώ 209 θέσεις έμειναν κενές, κυρίως σε απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές.

Ο υπουργός σημειώνει ότι υπήρξε βελτίωση στη στελέχωση νοσοκομείων όπως της Χίου, της Ικαρίας, της Νάξου, της Σύρου, της Δράμας, της Καλαμάτας και της Ξάνθης, αποδίδοντας την αυξημένη συμμετοχή στα κίνητρα που έχουν θεσπιστεί για τους γιατρούς. Παράλληλα αναγνωρίζει ότι εξακολουθούν να υπάρχουν κενά σε νησιωτικές περιοχές όπως η Ρόδος, η Κεφαλονιά, η Λήμνος και τα Κύθηρα, τα οποία θα επαναπροκηρυχθούν.

Τέλος, ο κ. Γεωργιάδης αναφέρεται στον ευρύτερο σχεδιασμό ενίσχυσης του ΕΣΥ, με περισσότερες από 2.200 νέες θέσεις για το 2025 και συνολικά 8.208 θέσεις προσωπικού για το 2026, τονίζοντας ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη ενίσχυση του συστήματος υγείας τα τελευταία χρόνια.