Η ανάρτηση του Έλληνα τενίστα για τις τιμές της βενζίνης προκάλεσε τσουνάμι αντιδράσεων στα social media.
Μετά από ολιγοήμερες διακοπές στην Ελλάδα όπου και επισκέφτηκαν μεταξύ άλλων την Μήλο και την Ύδρα ο Στέφανος Τσιτσιπάς και η Πάουλα Μπαντόσα επέστρεψαν στο Μόντε Κάρλο. Το ζευγάρι συνεχίζει τις διακοπές του στο Μονακό όπου είναι ο τόπος κατοικίας του Έλληνα τενίστα και απολαμβάνουν τον ήλιο, την θάλασσα και τη χλιδή. Ο Τσιτσιπάς μάλιστα έκανε και βόλτα την Πάουλα με την Aston Martin v12.
Το εντυπωσιακό αυτοκίνητο που έχουν 88 άνθρωποι στον κόσμο ξεπερνά σε τιμή το 1 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, μπορεί όλα να δείχνουν καλά, αλλά ο Έλληνας τενίστας με ανάρτησή του στο Twitter εξέφρασε την αγανάκτησή του για υψηλές τιμές των καυσίμων. Στο tweet του Τσιτσιπά αναφερόταν το εξής: «Θυμάστε όταν ήμασταν ενθουσιασμένοι με το να πάρουμε ένα νέο αυτοκίνητο; Τώρα είμαστε ενθουσιασμένοι όταν το λαμπάκι του καυσίμου δεν ανάβει αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό (σ.σ. του αυτοκινήτου)».
Remember when we used to be excited about getting a new car? Now we're excited when the gas light doesn't turn on immediately after filling up.
— Stefanos Tsitsipas (@steftsitsipas) July 25, 2023
Τα σχόλια που ακολούθησαν ήταν πάμπολλα:
«Μίλησέ μας για τις οικονομικές σου δυσκολίες»
«Φίλε, είσαι εκατομμυριούχος», έγραψε κάποιος άλλος.
«Μπορεί να μην έχω αγοράσει ποτέ καινούριο αμάξι στη ζωή μου, αλλά έχω μείνει πολλές φορές από βενζίνη».
Ενώ, άλλος χρήστης του twitter τον χαρακτήρισε «Βασιλιά του Cringe».
