Μπαρτζώκας: «Δεν θυμάμαι να έχουμε κερδίσει τον Παναθηναϊκό και να μην έχει παραπονεθεί ο Αταμάν»
Αναλυτικά όσα είπε: «Ήταν ντέρμπι όπως πάντα, με πολύ ένταση. Ήμασταν μπροστά στο σκορ για 40 λεπτά και μία φορά στην τρίτη περίοδο νομίζω είχαμε διαφορά 19-20 πόντων. Το θέμα…




























